Pr0gram Terbaru Demi Masa!

Bismillah...
Assalamualaikum sahabat-sahabat saya yang dikasihi :)
Entri kali ini, saya ada tawaran yg hebat buat awak-awak semua! Nak tahu tawaran apa?
 insyaAllah,, 
saya dan sahabat-sahabat saya dari 'Geng Demi Masa' 
akan
menganjurkan


Ok! program yang paling dekat buat masa ini adalah 'Konvensyen Kesejahteraan Wanita Dan Islam' yang bakal diadakan pada 29/6/2013!!! Sehubungan dengan itu, saya dengan rasa sukacita menjemput sahabat-sahabat saya 'kalianlah' untuk hadir bagi sama-sama memeriahkan serta menadah ilmu dari program ilmiah ini...

Butiran lanjut adalah seperti berikut :


Manfaatnya buat kalian:


Antara panelnya:

ini adalah TAWARAN ISTIMEWA YANG KEDUA bagi sahabat-sahabat saya!
'tanda sayang saya kat awak-awak semua'
 ^_^
(Seminar Kesejahteraan FIQH KONTEMPORARI bersama 
USTAZAH FATIMAH SYARHA)
 FALAYER K.K FIQH KONTEMPORARI

Bagi meraikan kalian 'duhai pencinta Ilmu'...
PROMOSI!!!
Daftar Konvensyen Kesejahteraan WANITA DAN ISLAM dapat
Daftar Konvensyen Kesejahteraan FIQH KONTEMPORARI
dengan YURAN RM5 sahaja...
Memang berbal0i!


Bagi pertanyaan lebih lanjut sila layari 'rumah kami'...

atau boleh rujuk pada saya sendiri di 'rumah saya'

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Apa itu 'TARBIYAH' ?

Kesunyian Itu Tarbiyah Buat Diri...

Tiga Golongan Manusia